نیلشو
خانه / مایع دستشویی خوشبو فومی / صادرکننده مایع دستشویی خوشبو فومی

صادرکننده مایع دستشویی خوشبو فومی

مایع دستشویی یکی انواع مواد شوینده هستند که برای شستشو و تمیز کردن دست از هرگونه آلودگی استفاده می شوند ، از مواد های شیمیایی ساخته شده که برای سلامتی پوست مضر نیستند ، به صابون مایع معروف است ، مایع دستشویی خوشبو از رایحه گل های مختلف تولید می شود.

صادرکننده مایع دستشویی خوشبو فومی

انواع مایع دستشویی خوشبو فومی با رایحه گل

انواع مایع دستشویی خوشبو فومی با رایحه گل انواع مایع دستشویی در  رنگ های مختلف و با عطر و رایحه خوشبو میوه ها ، گیاهان و گل ها مثل گل مریم ، نرگس ، محمدی ، ارکیده در بازار موجود است ، این صابون مایع بیشتر در مصارف دستشویی استفاده می شوند و مصرف آن ها از صابون جامد بیشتر است.
یکی از انواع مایع دستشویی ، مایع دستشویی فومی است که به جای مایع از کف استفاده شده و کار شستشو را سریعتر کرده است ، این محصول هر چند یک ماده طبیعی نیست اما قدرت پاکیزگی بالایی دارد ، ملایم است و به پوست دست آسیب نمی رساند و از دیگر پاک کننده ها مهربان تر عمل می کند.
مایع دستشویی فوم از ترکیب مایع دستشویی و هوا تشکیل شده و استفاده از آن مزایایی از جمله صرفه جویی درآب و مایع ، کاهش ورود مایع به فاضلاب و کاهش مشکلات پوستی از جمله خشکی پوست دارد.
به علت چسبندگی کمتر مایع به دست سریع شسته می شود و مقرون به صرفه تر است برای همین در مکانهای شلوغ مثل ادارات ، مدارس ، دانشگاه ، هتل ها و کلا امکان عمومی بیشتر کاربرد دارد.
مناسب برای پوست های حساس مثل پوست کودکان است و به پوست نرم و لطیف آن ها آسیب نمی رساند.

قیمت عمده مایع دستشویی خوشبو فومی

قیمت عمده مایع دستشویی خوشبو فومی مایع دستشویی به علت گسترش ویروس کرونا  و برای ازبین بردن آن از دست ها ، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است .
قیمت عمده مایع دستشویی فوم به علت برتری که به دیگر مایع های دستشویی دارد ارزان تر و به صرفه تر است.
کارخانه های زیادی با نام و برند تجاری مختلف در سراسر ایران وجود دارد که انواع مواد شوینده از جمله مایع دستشویی را به صورت عمده و خرده تولید و به مراکز فروش از جمله  فروشگاههای زنجیره ای و شرکت های پخش مختلف و…عرضه می کند هر کشوری اصولا از مایع دستشویی سازنده کشور خودش استفاده می کند.
به علت مشغله زیاد کاری و برای صرفه جویی در وقت و هزینه می توان خرید خود را اینترنتی انجام داد.
سایت ما با ارائه مواد شوینده از جمله انواع مایع دستشویی مختلف در رایحه ، اندازه ، بسته بندی های متنوع با بهترین و مرغوب ترین کیفیت و نازلترین قیمت ها ، با مشاوره و ارسال رایگان توسط کارشناسان و ارائه انواع تخفیف سعی در فروش و جلب رضایت مشتریان دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

پاسخی بگذارید