نیلشو
خانه / صابون / قیمت نهایی صابون کاغذی

قیمت نهایی صابون کاغذی

صابون يكى از مواد شوينده شيميايى مى باشد كه انواع مختلفى از آن در بازار موجود مى باشد كه از بين آن ها مى توان به مدل مايع و جامد آن اشاره نمود كه هر كدام از اين مدل ها نيز زير شاخه هاى بسيار زيادى را دارند، حال در اين قسمت مى خواهيم به ويژگى هاى مدل صابون کاغذی بپردازيم. صابون كاغذى به دليل اين كه حالت يك بار مصرف دارد بسيار بهداشتى است و به هيچ عنوان نمى تواند ناقل بيمارى باشد. البته به دليل اين كه قيمت نهايى صابون كاغذى به نسبت بقيه مدل هاى موجود در بازار گران تر مى باشد با همين دليل بيش تر افراد از اين مدل در مافرت ها و پكنيك ها استفاده مى نمايند، البته افراد شاغلى كه بيش ترين زمان خود را در بيرون از خانه به سر مى برند نيز بهتر است هميشه تعداديى از اين صابون ها را در كيف خود به همراه داشته باشند.

قیمت نهایی صابون کاغذی

تفاوت صابون کاغذی با صابون ضد باکتری

تفاوت صابون کاغذی با صابون ضد باکتریبا توجه به اين كه بين مدل هاى صابون هاى موجود در بازار تفاوت هاى بسيار زيادى وجود دارد در اين قسمت مى خواهيم به تفاوت صابون كاغذى با صابون ضد باكترى بپردازيم.

  • صابون هاى كاغذى بيش تر جنبه تميز كردن را دارند براى ضد عفونى كردن مناسب نيستند و براى مواقعى كه دست ها خيلى آلوده و كثيف اسو حتما بايد از مدل هاى ضد باكترى استفاده نمود.
  • صابون هاى كاغذى را حتما بايد با آب گرم روى دست ها ماليد تا تميزى حاصل شود، اما مدل هاى صابون ضد باكترى حتى با آب سرد نيز تميزى صد در صد را به دست مى آورند. 

به همين دليل است براى تميزى و پاكى صد در صد استفاده از صابون هاى ضد باكترى بسيار منطقى تر از مدل هاى صابرنى مى باشد و اين مدل فقط براى مواقع ضرورى كاربرد دارد.

فروش عمده صابون کاغذی در بازار

فروش عمده صابون کاغذی در بازارجهت خريد صابون كاغذى مى توانيد به مراكز فروش مواد شوينده مراجعه كنيد كه فروش صابون کاغذی در انواع طرح ها و مدل ها را نيز انجام مى دهند تا بتوانيد به راحتى هر مدلى را كه انتخاب كرديد را خريدارى نماييد.

جهت خريد اين نوع از صابون نيز مى توانيد به مراكزى كه فروش عمده صابون كاغذى در بازار را انجام مى دهند مراجعه كنيد در اين مراكز هم مى توانيد انواع مدل هاى موجود در بازار را مشاهده كنيد و همچنين مى توانيد با قيمت مناسب تر خريدتان را انجام بدهيد.

حتى برخى از اين مراكز داراى سايت هاى فروش مجاز مجهز نيز مى باشند كه به راحتى مى توانيد از اين سايت ها خريدتان را به راحتى انجام بدهيد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

بهترین صابون صورت موجود در بازار

مراکز زیادی در کشورمان صابون صورت به فروش می رسانند که به دلیل کیفیت این محصول مشتریان زیادی برای خرید به این مراکز مراجعه می کنند. این محصول از پوست صورت مراقب

پاسخی بگذارید