نیلشو
خانه / صابون / پخش کننده صابون ویتامین c در تهران

پخش کننده صابون ویتامین c در تهران

صابون ویتامین c غنی شده با تکه های میوه، دارای اثر محافظتی روی پوست و مو می باشد. این کالا در ترمیم التهاب ها و خراش های پوست بسیار موثر است. این محصول با عطر دلنشین خود باعث ایجاد بوی خوشی در بدن می شود. ریشه مو را تقویت می کند و حالت نرمی به آن می بخشد.

پخش کننده صابون ویتامین c در تهران

مواد اولیه برای تولید صابون ویتامین c

مواد اولیه برای تولید صابون ویتامین c برای تولید صابون غنی شده با ویتامین c، نیاز به ترکیباتی می باشد که سرشار از این ویتامین می باشند. این ویتامین اثر محافظتی ایفا نموده و نقش مهمی در ترمیم آسیب ها و التهاب ها بر عهده دارد. 

این ویتامین بسیار ضروری برای بدن، در انواع مرکبات از جمله پرتقال، لیمو، نارنگی و انواع سبزیجات موجود می باشد. در تولید صابون غنی شده با این ویتامین از تکه های میوه استفاده می شود و ترکیب فوق العاده ای پدید می آید‌.

این صابون ها می توانند به عنوان یک نوع ماسک طبیعی برای صورت و پوست استفاده شوند و با اثر حمایتی که دارند هر گونه خراش و آسیب را از بین ببرند.

این محصول بسیار عالی برای برای شست و شوی موها می باشد و برای هر نوع موی چرب و خشک فایده و سود به همراه دارد. اثر ویتامین سی بر روی  هر نوع پوستی بسیار مفید می باشد و التهاب و آسیب ها را ترمیم می نماید.

این کالا با بسته بندی بسیار شیک و دارای گواهی استاندارد بهداشتی در انواع تکی و چند تایی به بازار عرضه می گردد و از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار می باشد.

راهنمای خرید صابون ویتامین c ارزان

راهنمای خرید صابون ویتامین c ارزان این کالای مرغوب و طبیعی با ویژگی های خاص با قیمتی مناسب و ارزان در تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید ارائه می شود و از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. 

این کالا با اثر حفاظتی که روی پوست دارد باعث حفظ طراوت و شادابی پوست می شود. موی سر را تقویت نموده و از شکنندگی و دوشاخه شدن آن جلوگیری می کند.

تولید صابون ویتامین c زیر نظر حرفه ای ترین کارشناسان و مهندسین و با درجه یک ترین مواد طبیعی و به صورت کاملا نظارت شده انجام می گیرد.

این محصول دارای برند تجاری معتبر و مطمئن است. دارای نمایندگی فروش و خدمات مشاوره ای نیز می باشد. بسیاری از مراکز معتبر فروش کالاهای بهداشتی این محصول را در حجم بالا و به صورت عمده خریداری می نمایند.

انواع میوه های طبیعی و سالم در ترکیب این صابون ها وجود دارند و بوی بسیار خوشی را به بدن می بخشند. صابون ویتامین c ارزان و اصل را با بالاترین کیفیت می توانید از تمامی فروشگاه ها تهیه نمایید.

سفارش این محصول از طریق سایت های فروش امکان پذیر بوده و تخفیف های بسیار مناسبی را در نظر می گیرد. می توان این کالای مطمئن و طبیعی و سازگار با پوست و موی سر را با کمترین هزینه تهیه نمود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم میری  
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129309179
آدرس کانال: nilsho1@
پست الکترونیکی: nilshosho@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت نهایی صابون کاغذی

صابون يكى از مواد شوينده شيميايى مى باشد كه انواع مختلفى از آن در بازار موجود مى باشد كه از بين آن ها مى توان به مدل مايع و جامد آن اشاره نمود كه هر كدام از اين

پاسخی بگذارید